sobota, 1 września 2012

65. idealna na jesień

Dokładnie tydzień temu znalazłam to cudo w sh za całe 3 PLN a już jest moją ulubioną jesienną kurteczką :)
Zwęziłam, dokleiłam  (na kleju w taśmie do tkanin), przyszyłam, oćwiekowałam i nareszcie noszę. Wiem że katany są bardzo na czasie...ale czy jakiś sklep proponuję taką jak moja?! Chyba nie :) Dopijam kolejną kawę i w tą wstrętną pogodę delektuję się najlepszą muzyką jaką tylko znalazłam na youtube. Miłego weekendu wszystkim! Enjoy!



przed





Nowa część garderoby zaakceptowana! :)


Zawsze jak ściągam pokrowiec z maszyny to moje puchate cudo się na nim kładzie...ale żeby tak przytulać?! :)

6 komentarzy:

  1. bardzo fajnie ją przerobiłaś! podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Katanę świetnie sobie "wymyśliłaś";-)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz szczęście do znajdowania takich :perełek: w sh :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kurtka dostała nowe życie. Wygląda świetnie. Dziewczyno masz wielki talent. Jestem pod wrażeniem :)

    jak znajdziesz czas zapraszam na męskiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie mogę się napatrzeć na kota... zawiąż mu coś czerwonego, bo go uroczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi, na kota czarownicy to nie działa :D pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za komentarz;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.