czwartek, 20 marca 2014

130. Pomocnik ogrodnika. Pierwszy dzień wiosny!

W dniu dzisiejszym czuć, że to pierwszy dzień wiosny! Jak zapowiedzieli tak jest- najpiękniejsza pora roku przyszła na czas! Trawa lekko się zazieleniła, zakwitły moje żonkile i hiacynty, wszystko budzi się do życia! Cóż lepszego moglibyśmy robić w tak piękne dni, jak nie dłubać w ogródku? A to sałatę można już posiać, rzodkiewka już całkiem duża, więc można ją posadzić do ziemi, pomidory doniczkowe zaczynają kiełkować, jak ja to lubię!

Pomyślałam w tym roku o mojej mamie, która mnie zaraziła tym ogródkiem i uszyłam jej taki mały pomocnik. Kto sadzi coś w ogródku, to wie jak to jest. To łopatka gdzieś się zawieruszyła, a to nasion nie ma gdzie położyć i porwał je wiatr, to w końcu trzeba się wrócić do domu po rękawiczki. Dzięki temu fartuszkowi ze szlufkami na narzędzia i kieszonkami na drobiazgi, mam nadzieję ,że będzie to nieco łatwiejsze. Nie dość ,że ochroni ubranie i miejsca szczególnie narażone na wycieranie rąk, to jeszcze pomieści wszystko ,co potrzebne ogrodnikowi- amatorowi.






10 komentarzy:

  1. Wiosna już nadeszła :)

    Zapraszam do mnie na konkurs
    http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com/2014/03/kolorowy-konkurs.html

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. zazdroszczę wszystkim posiadaczom ogródków :) super wzorek na tym fartuszku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł. Bardzo praktyczny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny przybornik! Zgadzam się z Tobą,że bardzo przydatny dla ogrodników :)
    Ja dziś też w ogródku po pracy szalałam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Twojej mamie tego przybornika ... i ogródka zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny fartuszek, też muszę sobie taki sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ u Ciebie fajna wiosna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj przydałby mi się taki pomocnik do pracy na działce :) pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy na relacje z wesela!
    ~Baś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Znalazłam u Ciebie dużo inspiracji - dziękuję :-) Będę obserwować.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.