niedziela, 29 stycznia 2012

Tęskno mi za wiosną







Jakby było już wspaniale gdyby była wiosna.Pewnie coraz więcej osób o tym myśli. Nie chodzi mi o samą temperaturę, ale o wstawanie do pracy o wschodzie słońca a nie budzeniu się w ciemnościach egipskich, poranną rosę, słońce które delikatnie rozgrzewało ramiona po rześkim poranku i o te wszystkie piękne zapachy. Nigdy nie faworyzowałam żadnej z pór roku ale teraz marzę już tylko o wiośnie :) Niestety, obawiam się że zima zostanie z nami dłużej, skoro pojawiła się dopiero pod koniec stycznia. Sama ta myśl doprowadza mnie do obłędu nie licząc już innych, trudnych sytuacji przed jakimi postawiło mnie życie. A może trochę radosnych zdjęć?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.