wtorek, 17 grudnia 2013

120. Jak ozdobić dom na święta? Wieniec na drzwi.

Cześć wszystkim, też widzieliście te wszystkie piękne inspiracje wieńców na drzwi wejściowe? Ja się chyba za dużo naoglądałam i to nie tylko tych na Boże Narodzenie, ale też tych na wiosnę, jesień, lato(z muszelkami!) Wszystkie Strasznie mi się podobały,ale jest jeden zasadniczy problem przy ich robieniu! Są dość czasochłonne i pożerają masę jedliny (te na zimę), bukszpanu (te wiosenne)!



Już kiedyś robiłam wieniec na takiej gotowej bazie, ale po sezonie moja mama wyrzuciła całość do kosza i znowu problem. Już zapowiedziałam, że jeszcze raz go wyrzuci w całości (zamiast tylko wyciągnąć jedlinę, a potem wyczyścić i schować na następny rok) to nie będzie miała wieńca na drzwi! Mam nadzieję że kolejny Bożonarodzeniowy wieniec jaki będę robiła będzie na moje własne drzwi.


Z wikliny wykonałam obręcz i owijałam wokół niej kolejne patyki, końcówki obcinając. Potem, wiadomo, coś zielonego. Następnie, kokardy, bombki, aniołki i inne duperele,  a ja na samym końcu dodałam dużo sztucznego śniegu. Przynajmniej będzie go odrobina na wieńcu, bo bałwana w Wigilię nie polepimy...








Szczerze muszę przyznać że o ile strojenie domu na Święta bardzo mnie cieszy, tak sam fakt że mam tylko kilka dni wolnego,żeby się tym nacieszyć, strasznie mnie drażni!




1 komentarz:

  1. No właśnie,nie ma to jak wieńce własnej roboty :))
    świetny Ci wyszedł
    Zerknij do mnie,mam tam obrusik do poduszek hand made :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.