wtorek, 18 września 2012

67. chwosty i buty

Witam ciepło w ten (jeszcze) słoneczny dzień :). Już niedługo zamiast słońca i zieleni będziemy oglądać mgły i brunatne liście. Nie cierpię tych dni kiedy rano jest okropnie zimno a po południu dogrzewa słońce! Jak mam się wtedy ubrać ?!? Na szczęście buty na jesień już zakupiłam więc nie zaskoczą mnie chłodne i bure dni. Pani Kenza ma podobne a mi też się takie zamarzyły, tylko z chwostami! Niestety nie znalazłam takich jakie chciałam, ale przecież wszystko da się przerobić!Witam na dzikim zachodzie! Miłego oglądania!


Potrzebujemy: rzemyk, 2 kawałki dermy (6x12cm)nici,igła,nożyczki,klej

rozcinamy kawałki sztucznej skóry, ale nie do końca!

Rzemyk i pociętą eko-skórę tniemy na 4 równe części

Na końcu każdego rzemyka robimy małą pętelkę

drugą stronę rzemyka przyklejamy do kawałka pociętej dermy, całość (tam gdzie nie jest pocięta) smarujemy cienką warstwą kleju i ciasno zwijamy.

Gotowe chwosty.

Za pętelkę przyszywamy chwosty do butów...

...i zawiązujemy z drugiej strony.

Gotowe!


A wy jak przygotowujecie się na nadchodzącą jesień?

3 komentarze:

  1. jak na razie mam tylko jesienne butki, kupione na letnich promocjach;)

    bardzo fajnie ozdobiłaś swoje botki! taki mały detal a dodaje charakteru:)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosimy o nowy post <3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł na ożywienie butów - niewielki nakład, a masz nowe buty:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.