czwartek, 21 czerwca 2012

55.DIY koszulki sportowej

Nie chcę się chwalić ale w końcu wzięłam się za siebie i zaczęłam trochę ćwiczyć, jeździć na rowerze, ćwiczyć na orbitreku i wiele więcej. Wiadomo że teraz potrzebuję dużo sportowych ubrań. Wcześniej posiadałam tylko dwie pary spodni i może ze dwie koszulki. Poszukując nowej maty do ćwiczeń oglądałam te wszystkie piękne koszulki ( za jedyne 90 zł) i w końcu stwierdziłam że pasowało by wzbogacić się o kilka sztuk. Prezentowaną poniżej męską koszulkę (z bardzo dobrej jakości materiału) niestety potarganą z radością przerobiłam na sportowy top.


mój wzór

już wycięta

lamówka na 'raz'


zwężamy

gotowa, nic tylko ubierać i trochę się poruszać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.