czwartek, 1 stycznia 2015

134. Organizer na łóżeczko-DIY

No i stało się! Blog zaczął być parentingowy! Nie moja wina, że po urodzeniu takiej cudownej istotki, staje się ona całym naszym światem! Dzisiaj organizer na łóżeczko. Wiem, że może nie jest to najbardziej odkrywcza rzecz na świecie, ale uwierzcie mi, mega przydatna! Zrobiłam go jeszcze zanim mała pojawiła się na świecie i nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez niego. Przy przewijaniu mam teraz wszystko pod ręką, od pieluszek, kremów, chusteczek, wacików i całego mnóstwa innych drobiazgów...

Jako że dzisiaj pierwszy dzień 2015 roku, życzę Wam wszystkiego co najlepsze, zdrowia, szczęścia i kreatywności! A sobie życzę zrealizowania wszystkich pomysłów, które zrodziły się w mojej głowie i odwagi. Tak, do tego co zaplanowałam, potrzebne mi będzie sporo odwagi!










2 komentarze:

Dziękuję za komentarz;)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.